Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Warsztaty w hotelu

Spotkanie poświęcone promocji Twojego obiektu. Więcej »

Raport online

Analiza sytuacji marketingowej Twojego hotelu. Więcej »

Nowa strona hotelu

Koordynacja działań przy prawidłowej budowie strony. Więcej »

Stała współpraca

Regularne wsparcie merytoryczno - operacyjne. Więcej »

Tingo – nowy wynalazek TripAdvisora uderzy w hotele?

02 kwietnia 2012, kategorie: Pozostałe tematy, Strategie i Case Study    

22 marca zadebiutował Tingo, określany przez niektórych jako nowa jakość na rynku serwisów rezerwacyjnych. Czy odniesie sukces?

Jak działa Tingo? Po dokonaniu przez nas rezerwacji serwis automatycznie monitoruje poziom ceny pokoju. Jeśli ta spadnie – Tingo anuluje rezerwację i dokona kolejnej – już na nowych warunkach. Następnie zwróci nam różnicę.

Brzmi ciekawie? Na pewno jest to ciekawa próba odświeżenia rynku porównywarek i serwisów rezerwacyjnych. Warto jednak wspomnieć o kilku istotnych ograniczeniach Tingo oraz wynikających z nich wątpliwościach.

Piszę o tym w serwisie NaTemat.pl: zapraszam do czytania tekstu Nowy sposób rezerwacji pokoi hotelowych – mamy przełom?

Przeczytaj poprzedni wpis:
Groupon nie przekonuje hotelarzy

TravelClick opublikował wyniki badań przeprowadzonych wśród europejskich hotelarzy. Pytania dotyczyły sprzedaży grupowej. Czy hotel na Grouponie to dobry pomysł?

Zamknij

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!