Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Warsztaty w hotelu

Spotkanie poświęcone promocji Twojego obiektu. Więcej »

Raport online

Analiza sytuacji marketingowej Twojego hotelu. Więcej »

Nowa strona hotelu

Koordynacja działań przy prawidłowej budowie strony. Więcej »

Stała współpraca

Regularne wsparcie merytoryczno - operacyjne. Więcej »

Trzy inspirujące strony polskich hoteli

06 października 2013, kategorie: Strategie i Case Study, Strona hotelu    

Często rozmawiam z hotelarzami, którzy planują zmianę lub są w trakcie zmiany strony internetowej swojego obiektu. To niezwykle istotny proces z punktu widzenia działań marketingowych, dlatego warto szukać realizacji, które mogą stać się inspiracją. Trzy polskie przykłady poniżej.

Jakie trendy w designie stron są obecnie popularne? Po pierwsze flat design, czyli stawianie na minimalizm, prostotę przekazu, przestrzeń i oddech. To również rezygnacja ze zbędnych dodatków – cieni, gradientów, elementów graficznych. Po drugie – visual storytelling, czyli gra obrazem: zdjęciami, filmami video. To za pomocą multimediów opowiada się dziś o hotelu. Poniżej trzy przykłady polskich stron, które odpowiadają powyższym trendom.

Plaza Hotel

plaza

Strona powstającej inwestycji grupy CondoHotels.pl. Kiedy podczas warsztatów wewnętrznych lub szkoleń prezentuję ten projekt, nie wszystkim się podoba. Zrywa on bowiem z tradycyjną nawigacją, prezentując obiekt w sposób niebanalny, z doskonałym doborem zdjęć i typografii.

Strona dostępna jest pod adresem: www.plazahotel.pl. Za realizację odpowiada agencja Nogal & Partners, obsługująca spółkę CondoHotels.pl

Hotel Bukovina

bukovina

Uwagę zwraca już pierwsza strona: zamiast opisów i tradycyjnej siatki – „kafelki” w postaci zdjęć. Taka strona może być bardzo atrakcyjna pod warunkiem, że hotel umiejętnie będzie dobierał zdjęcia i tworzył krótkie, chwytliwe teksty. Świetnie rozwiązano również podstrony, na których widzimy atrakcyjny film video prezentujący obiekt i jego otoczenie.

Bardzo istotnymi produktami Hotelu Bukovina są (prawdopodobnie) pakiety pobytowe, które użytkownik może szybko filtrować za pomocą kilku najistotniejszych zmiennych. Krótko mówiąc: strona zarówno bardzo atrakcyjna wizualnie, jak i użyteczna.

Dostępna pod adresem www.hotelbukovina.pl. Za realizację odpowiada ProfitRoom

Hotel Głęboczek

gleboczek

Kolejny obiekt, który postawił na komunikację w oparciu o bardzo dobrej jakości zdjęcia. To one na tej stronie są najważniejsze – pełnią rolę nie tylko informacyjną, ale również nawigacyjną. Projekt pozwala również wplatać na wybranych podstronach świetne filmy video – zrealizowane w obiekcie lub zakupione. Na stronie nie ma typowej galerii – tu niemal każda podstrona przypomina galerię właśnie.

Strona dostępna jest pod adresem www.gleboczek.pl. Za realizację odpowiada agencja Direct Digital

Przeczytaj poprzedni wpis:
Siła słowa brandowego

Co to są frazy brandowe, jakie jest ich znaczenie dla hotelarzy i dlaczego warto w nie inwestować? Jeśli analizujesz statystyki...

Zamknij

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!