Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Warsztaty w hotelu

Spotkanie poświęcone promocji Twojego obiektu. Więcej »

Raport online

Analiza sytuacji marketingowej Twojego hotelu. Więcej »

Nowa strona hotelu

Koordynacja działań przy prawidłowej budowie strony. Więcej »

Stała współpraca

Regularne wsparcie merytoryczno - operacyjne. Więcej »

Google i Facebook – integracja dla hotelu

02 kwietnia 2015, kategorie: Hotel na Facebooku, Reklama hotelu w Google, Strategie i Case Study    

W najnowszym numerze magazynu Beauty Inspiration piszemy o sposobach na łączenie kampanii w Google z reklamą na Facebooku. W jaki sposób możemy wykorzystać potencjał obu systemów dla dobra hotelu?

Biznesowo są to dwaj konkurujący ze sobą giganci. Marketingowo jednak Google oraz Facebook mogą pełnić rolę systemu naczyń połączonych. Aby tak się stało musimy jednak mieć świadomość najważniejszych cech obu produktów.

Co daje AdWords?

Decydując się na tekstową reklamę hotelu w systemie Google AdWords docieramy do osób, które w danej chwili szukają konkretnej usługi, oferty lub promocji. Deklarują to w bardzo prosty sposób: wpisując określone słowa i frazy kluczowe. Jest to potencjalny klient: taki, który rozpoczął proces wyszukiwania najbardziej atrakcyjnej i korzystnej oferty. Ów proces zaczyna się najczęściej właśnie w Google. Kończy – bardzo często – na rezerwacji dokonywanej online lub telefonicznie.

Co pomiędzy?

Między tymi dwoma punktami trwa coraz dłuższy proces porównywania i analizowania ofert. Użytkownicy inwestują coraz więcej czasu na to, aby podjąć jak najlepszą decyzję – i trudno im się dziwić. Właśnie dlatego tak niewiele płatnych kliknięć w systemie AdWords kończy się natychmiastową rezerwacją.

Warto więc towarzyszyć użytkownikowi w tym procesie – na przykład na reklamując hotel Facebooku. Korzystając z kodu remarketingowego jesteśmy w stanie prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku kierowane do osób, które wcześniej odwiedziły stronę hotelu klikając na reklamę AdWords. To doskonały sposób na to, aby nie „marnować” pieniędzy wydanych wcześniej na kliknięcie.

W ten sposób na Facebooku możemy docierać do osób, o których wiemy, że wyraziły chęć otrzymania określonej oferty. Takiej możliwości nie da standardowy system reklamowy Facebooka – pozwala on bowiem docierać do osób, które mogą zainteresować się ofertą. Czy faktycznie zrobią to w najbliższym czasie – nie wiemy.

Więcej w Magazynie

Więcej na temat łączenia działań w AdWords i na Facebooku piszemy w najnowszym wydaniu Beauty Inspiration. Fragment artykułu dostępny jest na stronie magazynu.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Reklama hotelu jako proces: pięć największych błędów

Decydując się na promocję hotelu w internecie pamiętajmy, że emisja reklamy jest tylko jednym z elementów całego procesu. Oto cztery...

Zamknij

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!