Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Image Archives


Jak bardzo zmieni się AdWords?

Ten rok jest wyjątkowy w historii produktów reklamowych Google. Gigant podjął kilka niezwykle ważnych decyzji, które mogą mieć ogromny wpływ na reklamę hoteli w internecie. Warto podsumować to, co wydarzyło się do tej pory.

Read more

Sprawdź realne zaangażowanie na stronie Twojego hotelu

Bardzo często hotele inwestują budżety marketingowe w ruch na swojej stronie - np. zwiększając w ten sposób zasięgi pakietów i promocji. Jak precyzyjnie zbadać zaangażowanie i zachowanie użytkowników po kliknięciu? Odpowiedź mogą przynieść dwie proste modyfikacje Google Analytics.

Read more

Kto może powalczyć z Bookingiem?

Wejście AirBnB na rynek hoteli uruchmiło wiele istotnych dla branży dyskusji. Większość z nich koncentruje się na ciekawie zapowiadającej się konkurencji AirBnB z Booking.com. Są jednak głosy próbujące spojrzeć na całą sprawę szerzej, gdzie pytanie postawione jest nieco inaczej: kto jeszcze jest w stanie realnie zagrozić Bookingowi?

Read more

Hotele na AirBnB – na co możemy liczyć?

1 miliard rezerwacji w roku 2028 - taki cel dla AirBnB nakreślił Brian Chesky, jeden z założycieli serwisu. Tym samym platforma oficjalnie obrała kurs na bezpośrednią rywalizację z gigantami branży OTA: Bookingiem oraz Expedią.

Read more

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!