Na swoim koncie mamy wiele przeprowadzonych warsztatów poświęconych marketingowi online w hotelarstwie.
Zajęcia prowadzone były w obiektach różniących się wielkością, lokalizacją, standardem. Każde spotkanie owocowało konkretnym planem działań.
Cieszymy się, że nasi klienci są zadowoleni z efektów współpracy – dowodem na to są referencje, które prezentujemy poniżej.
Aby otrzymać ofertę, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się po prawej stronie. Jesteśmy również dostępni pod numerem telefonu 887 473 370. Zapraszamy!
Dziękuję za szkolenie i dobrze zainwestowany czas.
Camp Mazury
Uczestnicy podkreślali Pana wiedzę i czytelny sposób przekazu prezentacji.
Lubelskie Convention Bureau
Raz jeszcze gratuluje pomysłu i realizacji spotkania.
Hotele SPA Dr Irena Eris
Jeszcze raz dziękuję za bardzo merytoryczny warsztat. Było to dla mnie ciekawe i inspirujące spotkanie.
Cottonina Villa & Mineral SPA Resort
Wszyscy są bardzo zadowoleni z szefową na czele. Dla mnie osobiście było to jedno z najlepiej przeprowadzonych i praktycznych szkoleń na jakich byłem.
Pałac Galiny
Dziękuję za profesjonalnie poprowadzone szkolenie. Wytyczył Pan przed nami nowe kierunki działań. Pana profesjonalne podejście w połączeniu z doświadczeniem są kapitałem, z którego jeszcze nie raz będziemy chętnie korzystać.
Hotel Dubiecko
Prezentacja była przygotowana bardzo ciekawie, z wieloma istotnymi aspektami, które z pewnością mi się przydadzą w dalszej pracy.
Hotel Lidia Spa & Wellness
Na wstępnie chciałem podziękować za szkolenie, niesamowita porcja wiedzy. Było to moje pierwsze szkolenie z takiego zakresu, ale już wiem że nie ostatnie
Hotel Lublin
Muszę przyznać, że szkolenie było jednym z lepszych, na których byłam. Jestem bardzo zadowolona.
Hotel Faltom
Bardzo cenne i rzetelne informacje, dużo konkretów i przykładów co daje lepszy pogląd i tłumaczy często zawiłe aspekty działań webowych.
Hotel Madmorski
Dziękujemy za spotkanie w Gdańsku. Tematy, które były poruszane podczas spotkania były dla nas bardzo ciekawe i przydatne dla naszej pracy w branży hotelarskiej
Hotel Faleza
Chcielibyśmy podkreślić indywidualne podejście Pana Stęplowskiego do kontrahentów oraz intuicję w zakresie konkretnych uwarunkowań i potrzeb, co było dla nas bardzo istotne.
Hotel Eden SPA Mielno
Przyznam szczerze, że pierwszy raz byłam na szkoleniu, gdzie osoba prowadząca przekazała aż tyle gotowych i sprawdzonych narzędzi do optymalizacji marketingu internetowego. Jestem pod wrażeniem.
Hotel Panorama
Pan Krzysztof zaproponował konkretne działania służące optymalizacji procesu tworzenia nowej strony hotelu. Spotkanie prowadzone było profesjonalnie, atmosfera warsztatów była bardzo miła.
Hotel Sękowski
Godne podkreślenia jest również pełne wsparcie, jakiego pan Krzysztof udziela stale naszemu działowi marketingu od momentu prowadzenia warsztatów.
Hotel Wieniawa
W oparciu o wiedzę i bogate doświadczenie pan Krzysztof stosował różne metody i formy pracy tak, aby przełożyły się na konkretne efekty w naszej firmie.
Hotel Podlasie
Dzięki profesjonalnemu przygotowaniu, zaangażowaniu w prowadzenie spotkania oraz realizację przedstawionego programu, zajęcia zostały przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie.
Hotel Kozi Gród
Dziękujemy za profesjonalne przeprowadzenie warsztatów. Jesteśmy w stałym kontakcie i otrzymujemy wsparcie w działaniach marketingowych.
Hotel La Siesta
Bogata treść merytoryczna szkolenia i urozmaicone podejście do omawianego tematu dało możliwość pełnego, kompleksowego i profesjonalnego spojrzenia na całe spektrum sprawy jakim jest marketing i promocja obiektu hotelowego.
Hotel Odyssey
Z przyjemnością stwierdzamy, że zarówno strona organizacyjna, jak i samo prowadzenie warsztatów nie tylko pozostały bez zarzutu, ale pomogły poszerzyć nasze umiejętności oraz przyniosły wiele cennych podpowiedzi.
Pałacyk Otrębusy
Pan Krzysztof przeanalizował sytuację przedsiębiorstwa na tle konkurencji, zaproponował konkretne działania w sieci, jak też rozwiązania dotyczące marketingu lokalnego.
Hotel Ottaviano
Szkolenie zostało przygotowane i zrealizowane w sposób profesjonalny. Uczestnicy spotkania podkreślali wysoką wartość merytoryczną szkolenia, jego przystępną formę oraz praktyczny charakter.
Targi Poznańskie Invest Hotel
Pan Krzysztof ocenił dotychczas prowadzone działania oraz zaproponował wiele nowych, interesujących rozwiązań marketingowych – wraz z sugestiami dotyczącymi ich wdrożenia.
Villa Hoff
Szkolenie było bardzo pouczające, bardzo dobrze zorganizowane, a przekazane informacje – praktyczne. Do tego dużo ciekawych materiałów ze szkolenia oraz dodatkowych materiałów równie ciekawych.
Hotel Wodnik
Skontaktuj się z nami
Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie, przygotujemy propozycję oferty lub program spotkania. Wystarczy do nas zadzwonić – tel. 887 473 370 lub napisać na adres kontakt@marketinghotelu.pl
Dołącz do nas na Facebooku
Zachęcamy do odwiedzin Fan Page Marketinghotelu.pl na Facebooku. Publikujemy tam najnowsze artykuły pojawiające się na naszym blogu.
Już ponad 400 hotelarzy regularnie śledzi nowości na naszej stronie!