Artykuły w kategorii: Pozycjonowanie hotelu
Rezerwacje bezpośrednie: pięć istotnych rzeczy
Niemal na każdej konferencji branżowej mówi się o potrzebie zwiększania ilości rezerwacji bezpośrednich. Wielu ekspertów dzieli się coraz bardziej innowacyjnymi pomysłami, tymczasem warto przypomnieć pięć podstawowych faktów, które mogą mieć tu znaczenie.
Read moreAsystent Google a hotele: jak się przygotować?
Rok 2019 Google rozpoczął od mocnego uderzenia: 16 stycznia uruchomiony został Asystent Głosowy. Czy wraz z nim era wyszukiwania głosowego zaczęła się na dobre? I co to oznacza dla hotelarzy?
Read moreHotel w wyszukiwarce: tak możesz się wyróżnić
W wynikach wyszukiwania każdy, nawet najmniejszy element wizualny może podnieść wskaźnik kliknięć naszej strony. Od jakiegoś czasu Google pozwala tutaj na pewne eksperymenty. Warto próbować!
Read moreHotel w Google: apel o konwersję
"Poprawcie konwersję!" - tak w skrócie można streścić apel Terri Scriven, odpowiedzialnej w Google za relacje z branżą hotelarską. Co to oznacza? I dlaczego hotele spadają w wynikach wyszukiwania dla najpopularniejszych fraz?
Read morePozycjonowanie hotelu – jak uzyskać wzrosty?
Jak uzyskać ponad dwukrotny wzrost liczy odwiedzin z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google? Oto przykłady udanej współpracy z hotelami.
Read morePozycjonowanie hotelu: wbrew trendom
W sieci regularnie pojawiają się artykuły zachęcające hotelarzy do prowadzenia blogów lub rozbudowanych strategii content marketingowych. Problem w tym, że nie zawsze one działają. Jak więc faktycznie dbać o treści na stronie hotelu?
Read moreHotel w statystykach – nowy raport i nowa wiedza
To nie jest zupełna nowość - jednak wciąż jest to funkcja rzadko wykorzystywana przez hotelarzy. Na czym polega tzw. Eskplorator Użytkownika?
Read moreCzy pozycjonowanie hotelu ma sens?
Ostatnie zmiany w strukturze wyników wyszukiwania lokalnego Google stały się przyczynkiem do dyskusji na temat przyszłości pozycjonowania organicznego. Jak to się ma w przypadku branży hotelarskiej?
Read more