Strategia hotelu – wsparcie przy debiucie

Rodzaj usługi

Przygotowanie profesjonalnej strategii obecności hotelu w internecie.

Co zyskam?

Kompleksowy plan działań - całościowy lub dotyczący wybranego obszaru.

Dlaczego warto?

To świetna okazja na skuteczną optymalizację działań marketingowych.

Zamów strategię dla swojego obiektu

Proponujemy Państwu wsparcie podczas wprowadzania hotelu na rynek. Biorąc pod uwagę charakter i model biznesowy obiektu stworzymy kompleksową strategię marketingową oraz pomożemy ją zrealizować.

Oferta zawiera nie tylko przygotowanie strategii, ale również warsztaty wewnętrzne dla kadry lub pracowników – dotyczące skutecznej promocji hotelu w internecie oraz działań sprzedażowych.

Zapraszamy!

Proponowana struktura współpracy

Poniżej prezentujemy proponowane elementy współpracy. Mogą być one przedmiotem wcześniejszych negocjacji i ustaleń – zgodnie z Państwa potrzebami lub oczekiwaniami.

Lp.

Moduł

1. Wyróżniki marki i strategia komunikacji 

  • Model biznesowy obiektu – segmentacja, rynek, cele.
  • Identyfikacja wyróżników – ogólnych oraz istotnych dla poszczególnych segmentów.
  • Tożsamość marki i jej komunikacja – wytyczne i cechy.
2. Identyfikacja wizualna, materiały reklamowe i sesja zdjęciowa 

  • Przygotowanie identyfikacji wizualnej obiektu (logo + księga znaku, kolorystyka, layout).
  • Organizacja sesji zdjęciowej obiektu oraz (opcjonalnie) materiałów video.
  • Przygotowanie materiałów reklamowych i drukowanych
3. Strona internetowa obiektu 

  • Charakterystyka, struktura i cele strony. Dokładna specyfikacja i brief.
  • Wykonawca strony – zebranie ofert, negocjacje i podpisanie umowy
  • Koordynacja prac związanych z powstawaniem strony. Tworzenie treści. Fotoedycja.
4. Strategia pozycjonowania 

  • Kompleksowa analiza fraz istotnych dla obiektu i jego segmentów. Hotel na Google Maps – poprawna konfiguracja.
  • Negocjacje z wykonawcami, podpisanie korzystnej dla obiektu umowy.
  • Koordynacja prac związanych z optymalizacją strony pod kątem pozycjonowania.
5. Strategia reklamy w wyszukiwarkach 

  • Przygotowanie strategii, struktury oraz budżetów dla kampanii stałych i sezonowych – tekstowych, banerowych, video.
  • Tworzenie treści i form reklamowych w oparciu o strategię komunikacji obiektu.
  • Negocjacje z wykonawcami, podpisanie korzystnej dla obiektu umowy.
6. Strategia Social Media 

  • Przygotowanie planu komunikacji obiektu na Facebooku i Google Plus. Poprawna integracja ze stroną.
  • Strategia wykorzystania usług reklamowych Facebooka dla obiektu
  • Negocjacje z wykonawcami, podpisanie korzystnej dla obiektu umowy.
7. Email marketing 

  • Strategia tworzenia baz email-marketingowych w obiekcie, przygotowanie projektów do wysyłek
  • Identyfikacja zewnętrznych, wartościowych baz.
  • Propozycja systemów do masowej koresponencji. Szkolenie z obsługi.
8. Strategia obecności na stronach tematycznych 

  • Identyfikacja wartościowych dla obiektu stron zewnętrznych. Przygotowanie prezentacji.
  • Negocjacje cenowe z przedstawicielami witryn. Podpisanie umów korzystynych dla hotelu.
9. Warsztaty wewnętrzne  – jedno- lub dwudniowe warsztaty dla pracowników hotelu, poświęcone skutecznym formom promocji hotelu online. Więcej o warsztatach wewnętrznych »

Opinie klientów

Mogę polecić współpracę z Panem Krzysztofem Stęplowskim każdemu potencjalnemu zleceniodawcy poszukującemu profesjonalnego kontrahenta, z dogłębną znajomością tematu, nastawionego na wspólny sukces.

Hotel Eden Mielno SPA

Wszystkim obiektom hotelarskim poszukującym profesjonalnych usług doradczych z zakresu wszelkiego rodzaju działań marketingowych pragniemy zarekomendować współpracę z Panem Krzysztofem Stęplowskim.

Pałacyk Otrębusy

Informacje praktyczne

Poniżej odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące tworzenia strategii:

  • Współpracę rozpoczynamy od podpisania klauzuli poufności i wstępnego spotkania
  • Podczas spotkania omówiona zostaje sytuacja obiektu i jego model biznesowy
  • Następnie negocjujemy umowę, zakres działań oraz harmonogram prac
  • Współpraca zawierająca wszystkie powyższe punkty trwa mimium 6 miesięcy
  • Zakres współpracy podlega negocjacjom i zmianom
  • W czasie realizowania współpracy organizujemy regularne spotkania w obiekcie

Zapraszamy

Już ponad 100 hotelarzy skorzystało z usług Marketinghotelu.pl

Kontakt z nami

Koszt strategii i zamówienie

Koszt współpracy przy tworzeniu strategii zależy od zakresu prowadzonych działań oraz obiektu, którego dotyczy współpraca. Aby uzyskać więcej informacji wystarczy się z nami skontaktować. Można to zrobić na kilka sposobów:

Dołącz do nas na Facebooku

Zachęcamy do odwiedzin Fan Page Marketinghotelu.pl na Facebooku. Publikujemy tam najnowsze artykuły pojawiające się na naszym blogu.
Już ponad 400 hotelarzy regularnie śledzi nowości na naszej stronie!

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!