Warsztaty i szkolenie AdWords dla hotelarzy – promocja hotelu w Google

Gdzie i kiedy?

11 lutego 2014, wtorek. Wrocław, Art Hotel, ul. Kiełbaśnicza 20, blisko Rynku.

Co zyskam?

Tylko konkrety: praktyczną wiedzę, narzędzia i przykłady skutecznych strategii dla hoteli.

Dlaczego warto?

Dotychczasowi uczestnicy bardzo wysoko ocenili warsztaty.

8 godzin z reklamą hotelu w Google AdWords

Zapraszamy na szkolenie AdWords Dla Hotelarzy, prowadzone przez Krzysztofa Stęplowskiego. To jedyne takie zajęcia kierowane wyłącznie do przedstawicieli branży.

Celem szkolenia jest przekazanie najnowszej wiedzy dotyczącej skutecznych metod promocji obiektów hotelowych w systemie Google AdWords.

Zajęcia mają charakter praktyczny – uczestnicy poznają konkretne, sprawdzone rozwiązania, charakteryzujące się wysokim poziomem skuteczności. Zapraszamy do udziału:

  • Pracowników działu marketingu hotelu
  • Osoby odpowiedzialne za promocję hotelu
  • Kierowników działu marketingu hotelu
  • Właścicieli obiektów hotelowych

Przyznam szczerze, że pierwszy raz byłam na szkoleniu, gdzie osoba prowadząca przekazała aż tyle gotowych i sprawdzonych narzędzi.

Hotel Panorama

Program warsztatów

Godzina

Moduł

9:00 – 9:15 Rejestracja uczestników.
9:15 – 10:00 Omówienie najważniejszych elementów usługi – ze wskazaniem na cechy istotne dla hotelarzy 

  • Sieć wyszukiwania Google oraz partnerzy wyszukiwania
  • Sieć reklamowa Google
  • Reklama video
10:00 – 11:15 Budujemy zasięg kampanii reklamowej hotelu 

  • Jak hotelarz powinien wybierać słowa kluczowe – poznajemy narzędzia
  • Sposoby dopasowania fraz – przykłady i rekomendacje
  • Targetowanie reklam – propozycje konkretnych strategii
11:15 – 11:30 Krótka przerwa.
11.30 – 12.45 Tworzymy skuteczną reklamę 

  • Jak podnieść skuteczność reklamy tekstowej AdWords – przykłady.
  • Jak tworzyć reklamę banerową hotelu – przykłady.
  • Reklama video – najważniejsze elementy wraz z przykładami.
12:45 – 13:30 Przerwa na lunch.
13:30 – 15:00 Zakładamy kampanię AdWords 

  • Najważniejsze funkcje panelu AdWords – z punktu widzenia hotelarza.
  • Tworzenie kampanii tekstowej – wraz z grupą reklam, reklamą i słowami kluczowymi.
  • Tworzenie kampanii banerowej.
15:00 – 16:00 Prowadzimy i oceniamy kampanię 

  • W jaki sposób zarządzać kampanią AdWords? Typy kampanii.
  • Decyzje budżetowe – na co zwrócić uwagę w przypadku reklamy hotelu.
  • Sukces czy porażka? Ocena prowadzonych działań – najważniejsze zmienne.
16:00 – 16:30 Strona docelowa 

  • Jak powinien wyglądać Landing Page hotelu dla kampanii AdWords? Przykłady.
  • Jak pisać ofertę, która się sprzeda? Przykłady.
16:30 – 17:30 Dla chętnych 

  • Dyskusja – pytania i odpowiedzi
  • Konsultacje indywidualne

Prowadzący

Krzysztof Stęplowski

Specjalizuje się w marketingu internetowym w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem usług Google. Prowadzi szkolenia i konsultacje, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych.Pomaga w realizacji i ocenie działań.

W latach 2009 – 2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie m.in. współtworzył i realizował strategię marketingową AdWords sieci Qubus Hotel. W latach 2012 – 2013 pomagał budować obecność w sieci kilkudziesięciu niezależnych obiektów.

Współpracuje z Akademią Hotelarza, publikuje w największych magazynach branżowych, takich jak Hotelarz, Rynek Turystyczny, SPA Inspirations. Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA.

Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski

Prowadzący

Opinie uczestników

Z przyjemnością stwierdzamy, że zarówno strona organizacyjna, jak i samo prowadzenie warsztatów nie tylko pozostały bez zarzutu, ale pomogły poszerzyć nasze umiejętności oraz przyniosły wiele cennych podpowiedzi co należy zrobić celem poprawy naszej pozycji rynkowej.

Pałacyk Otrębusy

Muszę przyznać, że szkolenie było jednym z lepszych, na których byłam. Jestem bardzo zadowolona.

Hotel Faltom

Bardzo cenne i rzetelne informacje, dużo konkretów i przykładów co daje lepszy pogląd i tłumaczy często zawiłe aspekty działań webowych.

Hotel Nadmorski

Szkolenie było bardzo pouczające, bardzo dobrze zorganizowane, a przekazane informacje – praktyczne.

Hotel Wodnik

Profesjonalne podejście w połączeniu z doświadczeniem są kapitałem, z którego jeszcze nie raz będziemy chętnie korzystać.

Hotel Dubiecko

Spotkanie prowadzone było profesjonalnie, atmosfera warsztatów bardzo miła.

Hotel Sękowski

Dziękujemy za profesjonalne przeprowadzenie warsztatów. Jesteśmy w stałym kontakcie i otrzymujemy wsparcie w działaniach marketingowych.

Hotel La Siesta

Informacje praktyczne

Warsztaty odbędą się 11 lutego 2014 (wtorek) we Wrocławiu. Miejsce warsztatów: Art Hotel, ulica Kiełbaśnicza 20 (www.arthotel.pl). Warsztaty potrwają w godzinach 9:30 – 16:30 (+ sesja konsultacyjna dla chętnych w godzinach 16:30 – 17:30). Liczba uczestników warsztatów – do 20 osób.

Organizatorem warsztatów jest Marketinghotelu.plNew Media And Marketing – Krzysztof Stęplowski z siedzibą w Trzebnicy, 55-100, ul. Armii Krajowej 42, NIP 9151623577.

Wszelkie dodatkowe informacje uzyskać można:

Pobierz szczegóły warsztatów w PDF

Cena i rejestracja

Koszt warsztatów to jedyne 345 PLN netto za osobę.

Zgłoś swój udział

Rejestracja na warsztaty jest całkowicie bezpieczna. Swój udział zgłosić można na trzy sposoby:

Aby rejestracja była możliwa, należy podać imię i nazwisko uczestnika lub uczestników, dane kontaktowe (telefon, email) oraz dane do faktury.

Warunkiem uczestnictwa w warsztatach będzie zaksięgowanie wpłaty na konto podane na fakturze pro-forma. Faktura pro-forma z 7-dniowym terminem płatności wystawiona zostanie po otrzymaniu zgłoszenia o rejestrację. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów. W takim przypadku nastąpi pełny zwrot kosztów na konto uczestnika.

W cenie

Koszt warsztatów obejmuje również:

  • Link do materiałów szkoleniowych
  • Lunch i przerwa kawowa
  • Możliwość indywidualnych konsultacji
  • Certyfikat uczestnictwa w warsztatach

Zapisy na warsztaty zakończone – grupa została utworzona. Zapraszamy na kolejne warsztaty – szczegóły na ich temat już wkrótce na naszej stronie.

Dołącz do nas na Facebooku

Zachęcamy do odwiedzin Fan Page Marketinghotelu.pl na Facebooku. Publikujemy tam najnowsze artykuły pojawiające się na naszym blogu.
Już ponad 400 hotelarzy regularnie śledzi nowości na naszej stronie!

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!