Artykuły w kategorii: Reklama hotelu w Google
Nowości w Google – co już mamy, na co czekamy?

Mimo kryzysu branży hotelarskiej Google stara się proponować nowe rozwiązania, które - być może już po lockdownie - pomogą dotrzeć do Gości taniej i bardziej skutecznie.
Read moreNajwyższy czas zadbać o markę

Oni robią to cały czas, codziennie. Pośrednicy. Sprzedają nasze pokoje osobom, które - prawdopodobnie - wcale nie planowały tego zrobić za ich pośrednictwem. Najwyższy czas zacząć reagować.
Read morePromocja hotelu na Facebooku: coraz więcej automatyzacji

Marketing internetowy coraz śmielej korzysta z technologii sztucznej inteligencji. Algorytmy największych systemów reklamowych są coraz lepsze i sprawniejsze. Jak więc je wykorzystać w promocji ofert hoteli?
Read moreSerwisy i Portale Konferencyjne – Badanie Popularności 2019

Pora na kolejną edycję badania popularności serwisów konferencyjnyc. Czy sytuacja uległa zmianie? Spójrzmy i porównajmy.
Read moreAsystent Google a hotele: jak się przygotować?

Rok 2019 Google rozpoczął od mocnego uderzenia: 16 stycznia uruchomiony został Asystent Głosowy. Czy wraz z nim era wyszukiwania głosowego zaczęła się na dobre? I co to oznacza dla hotelarzy?
Read moreJak bardzo zmieni się AdWords?

Ten rok jest wyjątkowy w historii produktów reklamowych Google. Gigant podjął kilka niezwykle ważnych decyzji, które mogą mieć ogromny wpływ na reklamę hoteli w internecie. Warto podsumować to, co wydarzyło się do tej pory.
Read moreJak śledzić konkurencyjne hotele w Google i na Facebooku

Marketing internetowy - również w branży hotelarskiej - bardzo ściśle związany jest z systemami reklamowymi dostarczanymi przez Google i Facebooka. W obu możemy "podglądać" lub analizować działania naszej konkurencji. Jak to zrobić?
Read moreMasz promocję w hotelu? Google pomoże ją zakomunikować

Jeśli masz wrażenie, że promocja hotelu w internecie jest coraz trudniejsza i droższa, oto pocieszenie: Google udostępnia czasem bezpłatne nowości mogące podnieść skuteczność prowadzonych działań. Oto ostatnie przykłady.
Read more