Artykuły w kategorii: Hotel na Facebooku
Promocja hotelu na Facebooku: zasięgi organiczne AD 2020
Niemal dwa lata temu, w lutym 2018 zbadałem średnie zasięgi organiczne postów publikowanych przez hotele na Facebooku. Pora powtórzyć badanie i porównać wyniki. Zaskakują!
Read morePromocja hotelu na Facebooku: coraz więcej automatyzacji
Marketing internetowy coraz śmielej korzysta z technologii sztucznej inteligencji. Algorytmy największych systemów reklamowych są coraz lepsze i sprawniejsze. Jak więc je wykorzystać w promocji ofert hoteli?
Read moreFacebook chce być bankiem? Booking uczestniczy w projekcie
Czy w niedalekiej przyszłości Goście będą mogli płacić za pokoje walutą Facebooka? Wszystko na to wskazuje, tym bardziej, że w projekcie bierze udział Booking.com
Read moreDron w służbie hotelu? Kiedy warto inwestować?
Dla wielu osób ten artykuł może się okazać kontrowersyjny. Może nawet niepotrzebny. Bo czy za sesje zdjęciowe i video nie powinny odpowiadać profesjonalne agencje? Tak - choć nie zawsze. Tym bardziej, że rynek zaczyna od nas wymagać nowych rodzajów treści.
Read moreJak śledzić konkurencyjne hotele w Google i na Facebooku
Marketing internetowy - również w branży hotelarskiej - bardzo ściśle związany jest z systemami reklamowymi dostarczanymi przez Google i Facebooka. W obu możemy "podglądać" lub analizować działania naszej konkurencji. Jak to zrobić?
Read moreHotel na Facebooku: średnie zasięgi organiczne
Pod koniec ubiegłego roku szef Facebooka opublikował oświadczenie, które zmroziło marketerów. Spróbujmy przyjrzeć się tematowi z perspektywy naszej branży.
Read moreFani hotelu na Facebooku – statystyki i liczby
Ile osób ogląda Fan Page hotelu na Facebooku? Jak to się ma do ilości fanów? Czy warto w nich inwestować? Zajrzyjmy do liczb.
Read moreFani Hoteli na Facebooku: statystyki i liczby
Ile osób ogląda Fan Page hotelu na Facebooku? Jak to się ma do ilości fanów? Czy warto w nich inwestować? Zajrzyjmy do liczb.
Read more