Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Artykuły w kategorii: Bez kategorii




Hotelowa „check-lista” na rok 2020

Niedawno pisałem o moich propozycjach dotyczących budżetu marketingowego hotelu w roku 2020. Dziś chciałbym krótko zasugerować działania marketingowe, jakie moim zdaniem warto będzie w tym roku podjąć.

Read more

Strony hoteli wciąż przegrywają

Hotelarze wciąż nie mają precyzyjnej wiedzy o tym jak wygląda proces podejmowania decyzji o rezerwacji. Najnowsze badania nieco rozjaśniają temat - i nie są to dla nas dobre prognozy.

Read more

Hotel na Bookingu – jak to działa?

Delikatnie mówiąc Booking nie jest szczególnie pożądanym źródłem rezerwacji. Obarczone wysoką prowizją należą do najbardziej kosztownych w strukturze obłożenia. Problem w tym, że dla wielu hotelarzy obłożenie w znacznym stopniu zależy właśnie od pozycji obiektu na Bookingu. Warto więc wiedzieć od czego ta pozycja zależy.

Read more

Remarketing tekstowy: kolejne narzędzie dla hotelarzy

System AdWords podlega nieustannym zmianom - nowe funkcje uruchamiane są regularnie, w zasadzie bez zapowiedzi. Hotelarze, dla których kampanie prowadzą zewnętrzne podmioty, często nie są informowani o dostępnych nowościach. Dlatego dziś zajmiemy się jedną z nich - remarketingiem tekstowym.

Read more

Reklama video hotelu: skuteczność rośnie

Czy promocja video hotelu musi wiązać się wyłącznie z kosztownymi filmami promocyjnymi realizowanymi przez zewnętrzne agencje? Niekoniecznie - mówią o tym choćby najnowsze badania dotyczące wyników wyszukiwania w Google.

Read more

Hotel na TripAdvisor, czyli opinie są jak zdjęcia

Hotelarze bardzo dobrze wiedzą, że opinie na temat obiektu stają się jednym z najważniejszych punktów procesu podejmowania decyzji o rezerwacji. Potwierdzają to wyniki badań przeprowadzonych przez TripAdvisora. Oprócz oczywistości dostarczają one kilku ciekawych informacji.

Read more

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!