Artykuły w kategorii: Bez kategorii
Nowości w Google – co już mamy, na co czekamy?
Mimo kryzysu branży hotelarskiej Google stara się proponować nowe rozwiązania, które - być może już po lockdownie - pomogą dotrzeć do Gości taniej i bardziej skutecznie.
Read moreHotelowa „check-lista” na rok 2020
Niedawno pisałem o moich propozycjach dotyczących budżetu marketingowego hotelu w roku 2020. Dziś chciałbym krótko zasugerować działania marketingowe, jakie moim zdaniem warto będzie w tym roku podjąć.
Read moreStrony hoteli wciąż przegrywają
Hotelarze wciąż nie mają precyzyjnej wiedzy o tym jak wygląda proces podejmowania decyzji o rezerwacji. Najnowsze badania nieco rozjaśniają temat - i nie są to dla nas dobre prognozy.
Read moreHotel na Bookingu – jak to działa?
Delikatnie mówiąc Booking nie jest szczególnie pożądanym źródłem rezerwacji. Obarczone wysoką prowizją należą do najbardziej kosztownych w strukturze obłożenia. Problem w tym, że dla wielu hotelarzy obłożenie w znacznym stopniu zależy właśnie od pozycji obiektu na Bookingu. Warto więc wiedzieć od czego ta pozycja zależy.
Read moreRemarketing tekstowy: kolejne narzędzie dla hotelarzy
System AdWords podlega nieustannym zmianom - nowe funkcje uruchamiane są regularnie, w zasadzie bez zapowiedzi. Hotelarze, dla których kampanie prowadzą zewnętrzne podmioty, często nie są informowani o dostępnych nowościach. Dlatego dziś zajmiemy się jedną z nich - remarketingiem tekstowym.
Read moreReklama video hotelu: skuteczność rośnie
Czy promocja video hotelu musi wiązać się wyłącznie z kosztownymi filmami promocyjnymi realizowanymi przez zewnętrzne agencje? Niekoniecznie - mówią o tym choćby najnowsze badania dotyczące wyników wyszukiwania w Google.
Read moreHotel na TripAdvisor, czyli opinie są jak zdjęcia
Hotelarze bardzo dobrze wiedzą, że opinie na temat obiektu stają się jednym z najważniejszych punktów procesu podejmowania decyzji o rezerwacji. Potwierdzają to wyniki badań przeprowadzonych przez TripAdvisora. Oprócz oczywistości dostarczają one kilku ciekawych informacji.
Read more