Rodzaj usługi
Dedykowane warsztaty marketingowe organizowane dla pracowników hotelu.
Co zyskasz?
Praktyczną wiedzę i strategie. Konkretne sposoby skutecznej promocji hotelu.
Dlaczego warto?
Zwiększysz kompetencje swojego zespołu. Poznasz najnowszą wiedzę i rozwiązania.
Spotkanie dedykowane wyłącznie sytuacji obiektu
Dedykowane spotkanie w hotelu to najczęściej wybierana oferta Marketinghotelu.pl. W czasie jednego lub dwóch dni wspólnie analizujemy sytuację marketingową obiektu w internecie.
Spotkanie kończy się wskazaniem wartościowych, rekomendowanych rozwiązań i strategii, odnoszących się m.in. do specyfiki obiektu i rynku, na którym funkcjonuje.
Już ponad 100 hotelarzy zdecydowało się na takie spotkanie. Poniżej prezentujemy proponowany program zajęć.
Zapraszamy do kontaktu!
Proponowany harmonogram warsztatów wewnętrznych
Poniżej prezentujemy proponowane moduły tworzące harmonogram warsztatów wewnętrznych. Moduły mogą zostać zmodyfikowane – w zależności od potrzeb obiektu oraz czasu trwania warsztatów. Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu z nami.
Lp. |
Moduł |
---|---|
1. | Obiekt i jego otoczenie rynkowe – hotel tour, analiza sytuacji obiektu – wyróżniki, model biznesowy, otoczenie konkurencyjne, najistotniejsze segmenty gości i klientów, statystyki sprzedaży, dotychczas realizowane działania promocyjne. |
2. | Działania sprzedażowe
|
3. | Strona internetowa obiektu
|
4. | Pozycjonowanie strony internetowej
|
5. | Reklama w wyszukiwarkach
|
6. | Hotel na Facebooku – Fan Page, reklama
|
7. | Email marketing
|
8. | Serwisy zewnętrzne i portale rezerwacyjne
|
9. | 20 przydatnych narzędzi – dodatkowy materiał warsztatowy prezentujący kilkadziesiąc darmowych narzędzi pomagających w prowadzeniu, optymalizacji oraz mierzeniu skuteczności dzialań promocyjnych hotelu. |
Prowadzący
Specjalizuje się w marketingu internetowym w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem usług Google. Prowadzi szkolenia i konsultacje, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych.Pomaga w realizacji i ocenie działań.
W latach 2009 – 2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie m.in. współtworzył i realizował strategię marketingową AdWords sieci Qubus Hotel. W latach 2012 – 2013 pomagał budować obecność w sieci kilkudziesięciu niezależnych obiektów.
Współpracuje z Akademią Hotelarza, publikuje w największych magazynach branżowych, takich jak Hotelarz, Rynek Turystyczny, SPA Inspirations. Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA.
Krzysztof Stęplowski
Prowadzący
Opinie uczestników
Informacje praktyczne
Poniżej odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące warsztatów wewnętrznych:
- Warsztaty realizowane są w godzinach 9:00 – 16:30 (lub dłużej)
- Ilość osób uczestniczących w warsztatach jest dowolna
- Po warsztatach zapewniamy bezpłatne wsparcie merytoryczne w określonym zakresie
- Hotel zapewnia prowadzącemu jeden lub dwa noclegi – w zależności od lokalizacji
- Faktura z 14-dniowym terminem płatności wystawiana jest po spotkaniu
Zapraszamy
Już ponad 100 hotelarzy zaprosiło nas na warsztaty wewnętrzne.
Cena i zamówienie
Koszt warsztatów zależy od liczby dni warsztatowych oraz lokalizacji obiektu. Pełne warsztaty trwają dwa dni, najkrótsze – sześć godzin. Zachęcamy do kontaktu – odpowiemy na pytania, przygotujemy optymalny program i ofertę. Nasze dane kontaktowe:
- Adres email: kontakt@marketinghotelu.pl
- Telefon: 887 473 370
Dołącz do nas na Facebooku
Zachęcamy do odwiedzin Fan Page Marketinghotelu.pl na Facebooku. Publikujemy tam najnowsze artykuły pojawiające się na naszym blogu.
Już ponad 1900 hotelarzy regularnie śledzi nowości na naszej stronie!