Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Warsztaty w hotelu

Spotkanie poświęcone promocji Twojego obiektu. Więcej »

Raport online

Analiza sytuacji marketingowej Twojego hotelu. Więcej »

Nowa strona hotelu

Koordynacja działań przy prawidłowej budowie strony. Więcej »

Stała współpraca

Regularne wsparcie merytoryczno - operacyjne. Więcej »

Google Business Photos – może się przydać hotelarzom

15 czerwca 2013, kategorie: Pozycjonowanie hotelu, Reklama hotelu w Google    

Google uruchomiło polską wersję swojej usługi Business Photos. To rozszerzenie znanego dotychczas Google Street View. Nowej usłudze powinni przyjrzeć się ci hotelarze, którzy planują wykonanie zdjęć 360 (panoramicznych).

Jeśli przyjmiemy, że szukający hotelu użytkownik sprawdzi strony kilku różnych obiektów, możemy być pewni, że na stronach tych zobaczy zdjęcia. Mniejsze, większe, bardziej lub mniej udane. Aby zwrócić uwagę użytkownika i „przytrzymać go” na stronie, warto go zwyczajnie zaskoczyć. Jednym z pomysłów może być materiał video (dobry przykład Dworu Oliwskiego – szkoda, że z muzyką) lub właśnie panorama 360. Warto zastanowić się nad jednym z tych rozwiązań.

Wejdź do hotelu

W przypadku zdjęć panoramicznych warto zwrócić uwagę właśnie na Google Business Photos. To usługa, dzięki której użytkownik może nie tylko „chodzić” po polskich ulicach (Google Street View), ale również zwiedzać wnętrza restauracji, sklepów lub właśnie hoteli. Jeden z pierwszych przykładów to szczecińska Restauracja Bohema.

Znajdź fotografa

Jeśli więc planujesz inwestycję w tego typu sesję, zwróć uwagę na fotografów polecanych przez Google. To właśnie dzięki nim jesteś w stanie zaistnieć w Google Business Photos. A potem w łatwy sposób umieścić galerię na stronie hotelu.

Rekomendowanych przez Google fotografów znaleźć można na stronie Google Business Photos. Fotografowie mogą zgłaszać się do Google na dedykowanej dla nich stronie.

Przeczytaj poprzedni wpis:
TripBarometer, czyli badanie branży hotelarskiej 2013

Serwis TripAdvisor opublikował w marcu wyniki badań, jakie przeprowadził wspólnie z agencją StrategyOne wśród ponad 15 000 użytkowników oraz 19...

Zamknij

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!