Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Warsztaty w hotelu

Spotkanie poświęcone promocji Twojego obiektu. Więcej »

Raport online

Analiza sytuacji marketingowej Twojego hotelu. Więcej »

Nowa strona hotelu

Koordynacja działań przy prawidłowej budowie strony. Więcej »

Stała współpraca

Regularne wsparcie merytoryczno - operacyjne. Więcej »

Twoi goście chcą wiedzieć o Tobie coraz więcej

27 kwietnia 2012, kategorie: Pozostałe tematy, Strategie i Case Study    

Trafiłem na wyniki badań dotyczących tego, w jaki sposób Polacy planują swoje urlopy. Kolejny raz okazało się, że decydującą rolę odgrywa internet. Cytując klasyka – to oczywista oczywistość. Jednak nasz sposób korzystania z sieci się zmienia. I kreuje nowe gwiazdy.

John Ross, szef agencji Shopper Sciences podkreśla, że przed podjęciem decyzji konsumenci coraz częściej stawiają sobie kilka podstawowych celów: „Chcę być mądrzejszy. Lepiej poinformowany. Chcę dokonać lepszego wyboru. I jak najwięcej zaoszczędzić”. Internet pozwala spełnić te oczekiwania.

Według badań Google dla branży turystycznej aż 99% internautów przyznało, że zdobyte w sieci informacje mają wpływ na decyzję o rezerwacji noclegu lub przelotu.

Zachęcam do przeczytania mojego artykułu w serwisie Natemat.pl: Jak planujemy wakacje? Coraz dokładniej!

Zdjęcie pochodzi ze strony Yourbuilding.org

Przeczytaj poprzedni wpis:
Treści na stronie hotelu – jak powinny wyglądać?

Coraz częściej mówi się o zmianie, jaką w algorytmie swojej wyszukiwarki przygotowuje Google. Chodzi o tzw. wyszukiwanie semantyczne. Co to...

Zamknij

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!