Twoi goście chcą wiedzieć o Tobie coraz więcej
Trafiłem na wyniki badań dotyczących tego, w jaki sposób Polacy planują swoje urlopy. Kolejny raz okazało się, że decydującą rolę odgrywa internet. Cytując klasyka – to oczywista oczywistość. Jednak nasz sposób korzystania z sieci się zmienia. I kreuje nowe gwiazdy.
John Ross, szef agencji Shopper Sciences podkreśla, że przed podjęciem decyzji konsumenci coraz częściej stawiają sobie kilka podstawowych celów: „Chcę być mądrzejszy. Lepiej poinformowany. Chcę dokonać lepszego wyboru. I jak najwięcej zaoszczędzić”. Internet pozwala spełnić te oczekiwania.
Według badań Google dla branży turystycznej aż 99% internautów przyznało, że zdobyte w sieci informacje mają wpływ na decyzję o rezerwacji noclegu lub przelotu.
Zachęcam do przeczytania mojego artykułu w serwisie Natemat.pl: Jak planujemy wakacje? Coraz dokładniej!
Zdjęcie pochodzi ze strony Yourbuilding.org