Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Warsztaty w hotelu

Spotkanie poświęcone promocji Twojego obiektu. Więcej »

Raport online

Analiza sytuacji marketingowej Twojego hotelu. Więcej »

Nowa strona hotelu

Koordynacja działań przy prawidłowej budowie strony. Więcej »

Stała współpraca

Regularne wsparcie merytoryczno - operacyjne. Więcej »

Wszystko, co musisz wiedzieć o stronie Twojego hotelu

25 lutego 2012, kategorie: Pozycjonowanie hotelu, Strategie i Case Study    

Zobaczcie video, które w niecałe trzy minuty wyjaśnia najważniejsze kwestie związane z promocją hotelu na jego stronie. Kilka informacji może okazać się sporym zaskoczeniem.

Film przygotowała francuska agencja WIHP, zajmująca się marketingiem w branży turystycznej. Dane bazują na badaniach własnych agencji. Nie zrażajcie się reklamą na końcu.

Jak się okazuje, co trzeci użytkownik szukając hotelu najpierw pyta o rekomendacje znajomych lub rodzinę. Niewiele mniej osób szuka obiektu w systemach rezerwacyjnych, natomiast około 20% zagląda na TripAdvisora. Kiedy wstępny wybór zostanie dokonany, ponad 70% osób zacznie szukać strony hotelu – oczywiście głównie za pomocą Google.

W ten sposób, w ciągu 6 dni użytkownik sprawdzi strony około 10 hoteli, porównując standard noclegu, jego cenę oraz lokalizację. Mamy od 3 do 7 sekund, aby zainteresować naszego potencjalnego gościa. Jeśli się uda, zostanie on na naszej stronie przez około 14 minut, 11 z nich poświęcając na proces rezerwacji.

Na Zachodzie około 20% gości hotelowych po zrealizowanym pobycie decyduje się opublikować recenzję w jednym z serwisów turystycznych. Jestem bardzo ciekaw, jak to wygląda w naszym kraju.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Czy reklama na TripAdvisor się opłaca?

Współpracując z kilkoma wybranymi agencjami, jesteśmy w stanie dodatkowo promować nasz obiekt na TripAdvisor. W jaki dokładnie sposób? Czy warto?

Zamknij

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!