Wszystko, co musisz wiedzieć o stronie Twojego hotelu
Zobaczcie video, które w niecałe trzy minuty wyjaśnia najważniejsze kwestie związane z promocją hotelu na jego stronie. Kilka informacji może okazać się sporym zaskoczeniem.
Film przygotowała francuska agencja WIHP, zajmująca się marketingiem w branży turystycznej. Dane bazują na badaniach własnych agencji. Nie zrażajcie się reklamą na końcu.
Jak się okazuje, co trzeci użytkownik szukając hotelu najpierw pyta o rekomendacje znajomych lub rodzinę. Niewiele mniej osób szuka obiektu w systemach rezerwacyjnych, natomiast około 20% zagląda na TripAdvisora. Kiedy wstępny wybór zostanie dokonany, ponad 70% osób zacznie szukać strony hotelu – oczywiście głównie za pomocą Google.
W ten sposób, w ciągu 6 dni użytkownik sprawdzi strony około 10 hoteli, porównując standard noclegu, jego cenę oraz lokalizację. Mamy od 3 do 7 sekund, aby zainteresować naszego potencjalnego gościa. Jeśli się uda, zostanie on na naszej stronie przez około 14 minut, 11 z nich poświęcając na proces rezerwacji.
Na Zachodzie około 20% gości hotelowych po zrealizowanym pobycie decyduje się opublikować recenzję w jednym z serwisów turystycznych. Jestem bardzo ciekaw, jak to wygląda w naszym kraju.