Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Warsztaty w hotelu

Spotkanie poświęcone promocji Twojego obiektu. Więcej »

Raport online

Analiza sytuacji marketingowej Twojego hotelu. Więcej »

Nowa strona hotelu

Koordynacja działań przy prawidłowej budowie strony. Więcej »

Stała współpraca

Regularne wsparcie merytoryczno - operacyjne. Więcej »

W jakim momencie reklamować hotel?

24 maja 2012, kategorie: Strategie i Case Study    

W najnowszym numerze „Świata Hoteli” ukazał się mój tekst poświęcony najnowszemu raportowi Google, zatytułowanemu „Zero Moment Of Truth”. Zapraszam do lektury!

W tekście piszę o tym, w jaki sposób hotelarze interpretować mogą dane opublikowane przez Google. Autorzy raportu traktują swoją publikację jako „rewolucję” w marketingu, zwracając uwagę na zupełnie nowy „moment”, w którym podejmowana jest decyzja o zakupie (lub rezerwacji).

To na pewno jeden z ciekawszych e-booków marketingowych tego roku. Mój tekst na jego temat znaleźć można na stronie najnowszego „Świata Hoteli” – zapraszam.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Sprzedaż na stronie hotelu: analiza wielokanałowa

To temat, o którym w marketingu dyskutuje się coraz częściej. W jaki sposób hotel może wykorzystywać analizę wielokanałową oraz co...

Zamknij

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!