Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Artykuły w kategorii: Reklama hotelu w Google




Wyniki wyszukiwania lokalnego – coraz mniej miejsca

  • 27th październik 2014
  • Image
  • 0

O tym, jak ważną stroną dla hoteli jest strona z wynikami wyszukiwania lokalnego Google (tzw. Local SERP) nie trzeba nikogo przekonywać. Niestety zarządzanie obecnością obiektu w tym miejscu staje się coraz trudniejsze. Dlaczego tak się dzieje?

Read more

Hotele w AdWords: jak rywalizować z OTA?

Serwis Tnooz opublikował ciekawą analizę przygotowaną przez szefa agencji Avvio. Dotyczy ona problemu, na jaki trafiają hotelarze inwestujący w reklamę AdWords. Ów problem jest jeden: to portale rezerwacyjne.

Read more

Opinie o hotelu – ekspansja Google

Niedawno pisaliśmy na blogu, iż opinie o hotelu są równie istotne, jak jego zdjęcia. Kolejne argumenty daje nam w tej sprawie samo Google, które w stanach prezentuje fragmenty opinii już na poziomie wyników wyszukiwania.

Read more

Siła słowa brandowego

Co to są frazy brandowe, jakie jest ich znaczenie dla hotelarzy i dlaczego warto w nie inwestować? Jeśli analizujesz statystyki strony swojego hotelu na pewno wiesz, że najwięcej użytkowników trafia do ciebie dzięki Google. To truizm - jasne. Ale przyjrzyj się głębiej.

Read more

Jak działa Google Carousel

W lipcu pisałem o uruchomionej miesiąc wcześniej usłudze Google Carousel, która w amerykańskim Google zrewolucjonizowała wyniki wyszukiwania hoteli. Czas na pierwsze dokładne analizy tego narzędzia.

Read more

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!