Artykuły w kategorii: Reklama hotelu w Google
Wyniki wyszukiwania lokalnego – coraz mniej miejsca
O tym, jak ważną stroną dla hoteli jest strona z wynikami wyszukiwania lokalnego Google (tzw. Local SERP) nie trzeba nikogo przekonywać. Niestety zarządzanie obecnością obiektu w tym miejscu staje się coraz trudniejsze. Dlaczego tak się dzieje?
Read moreNowe rozszerzenie w AdWords: jak skorzystają hotelarze?
Niedawno reklamodawcy korzystający z systemu AdWords otrzymali możliwość umieszczenia dodatkowej linijki tekstu w reklamach tekstowych.
Read moreDobra informacja dla hotelarzy: jest Google My Business
Bałagan - tak jednym słowem określić można było zamieszanie z profilami hoteli na mapach Google oraz w serwisie Google Plus. Teraz wreszcie ma się to zmienić: Google uruchomiło usługę My Business (Moja Firma).
Read moreHotele w AdWords: jak rywalizować z OTA?
Serwis Tnooz opublikował ciekawą analizę przygotowaną przez szefa agencji Avvio. Dotyczy ona problemu, na jaki trafiają hotelarze inwestujący w reklamę AdWords. Ów problem jest jeden: to portale rezerwacyjne.
Read moreOpinie o hotelu – ekspansja Google
Niedawno pisaliśmy na blogu, iż opinie o hotelu są równie istotne, jak jego zdjęcia. Kolejne argumenty daje nam w tej sprawie samo Google, które w stanach prezentuje fragmenty opinii już na poziomie wyników wyszukiwania.
Read moreReklama hotelu w 2014: AdWords i Facebook
Według wielu internetem rządzą dziś przede wszystkim Google i Facebook. Skoro tak - sprawdźmy, co obaj giganci oferowali hotelom w roku 2013 i jak mogą wyglądać najbliższe miesiące.
Read moreSiła słowa brandowego
Co to są frazy brandowe, jakie jest ich znaczenie dla hotelarzy i dlaczego warto w nie inwestować? Jeśli analizujesz statystyki strony swojego hotelu na pewno wiesz, że najwięcej użytkowników trafia do ciebie dzięki Google. To truizm - jasne. Ale przyjrzyj się głębiej.
Read moreJak działa Google Carousel
W lipcu pisałem o uruchomionej miesiąc wcześniej usłudze Google Carousel, która w amerykańskim Google zrewolucjonizowała wyniki wyszukiwania hoteli. Czas na pierwsze dokładne analizy tego narzędzia.
Read more