Artykuły w kategorii: Reklama hotelu w Google
Zdjęcia w „tekstowych” AdWords. Rewolucja?
Coraz więcej mówi się o "graficznych rozszerzeniach" tekstowych reklam AdWords w Google. Ta zmiana może okazać się rewolucyjna - szczególnie dla hotelarzy.
Read moreGoogle mówi do hotelarzy
W sieci pojawiła się rozmowa z Davidem Zammittem, odpowiedzialnym w Google UK za branżę turystyczną. Rozmowa dotyczy hotelarzy - warto się jej przyjrzeć.
Read moreGoogle Business Photos – może się przydać hotelarzom
Google uruchomiło polską wersję swojej usługi Business Photos. To rozszerzenie znanego dotychczas Google Street View. Nowej usłudze powinni przyjrzeć się ci hotelarze, którzy planują wykonanie zdjęć 360 (panoramicznych).
Read moreReklama banerowa hotelu: odrodzenie?
Im dłużej obserwuję osiągane wyniki kampanii typu display (banerowych), tym częściej dochodzę do wniosku, że ten rodzaj promocji hotelu przeżywa co najmniej drugą młodość.
Read moreIlu gości zabierają reklamy Booking?
Być może warto zacząć zastanawiać się nad zastrzeżeniem nazwy hotelu w Google AdWords – tak, aby Booking nie mógł wyświetlać reklam, które zabierają nam gości.
Read moreAdWords w turystyce – mało skuteczne?
Według najnowszych danych dla branży turystycznej reklamy tekstowe w Google mają niższą skuteczność niż reklamy banerowe. Należymy do wyjątków.
Read moreStrategie AdWords dla hotelarzy
Hotelarze decydujący się na kampanię w wyszukiwarce najczęściej współpracują z zewnętrznymi agencjami. Na co zwrócić uwagę podczas takiej współpracy? Jak umiejętnie dobrać odpowiednią dla naszego obiektu strategię?
Read moreHotel a systemy rezerwacyjne: jak walczyć?
W najnowszym wywiadzie Max Starkov mówi o sposobach, dzięki którym hotel może marketingowo powalczyć z systemami rezerwacyjnymi.
Read more