Promocja hotelu w internecie. Wiedza, szkolenia, warsztaty.

Artykuły w kategorii: Reklama hotelu w Google




Mail – coraz większa siła w promocji hotelu

Wielu hotelarzy na nie narzeka, podważa siłę i skuteczność marketingową. A jednak: adresy mailowe wciąż zyskują na znaczeniu - głównie ze względu na nowości, które pojawiły się na rynku w tym roku. Warto je przybliżyć.

Read more

Hotele i Portale: gra o pierwsze miejsce

"Hotele za pół ceny", "Bezpłatna rezerwacja" - m.in. takimi hasłami Booking.com zachęca użytkowników do kliknięcia w reklamy tekstowe emitowane w Google. Często są to reklamy wyświetlane na pierwszym miejscu po wpisaniu nazw konkretnych hoteli. Czy tak powinno być? I co można z tym zrobić?

Read more

Hotele w Google: ciąg dalszy eksperymentów

W ostatnim czasie bardzo mocno zmienił się wygląd wyników wyszukiwania hoteli w amerykańskim Google. To właśnie tam testowane są rozwiązania, które później docierają do Europy. Dlatego warto być na bieżąco.

Read more

Wyniki wyszukiwania lokalnego – coraz mniej miejsca

  • 27th Październik 2014
  • Image
  • 0

O tym, jak ważną stroną dla hoteli jest strona z wynikami wyszukiwania lokalnego Google (tzw. Local SERP) nie trzeba nikogo przekonywać. Niestety zarządzanie obecnością obiektu w tym miejscu staje się coraz trudniejsze. Dlaczego tak się dzieje?

Read more

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!