Artykuły w kategorii: Reklama hotelu w Google
Czy Google potrzebuje stronę naszego hotelu?

Ostatnie decyzje internetowych gigantów w jakimś sensie pokazują możliwe kierunki rozwoju obecności branży hotelarskiej w internecie.
Read moreHotel w statystykach – nowy raport i nowa wiedza

To nie jest zupełna nowość - jednak wciąż jest to funkcja rzadko wykorzystywana przez hotelarzy. Na czym polega tzw. Eskplorator Użytkownika?
Read moreDuże zmiany w AdWords – wnioski dla hotelarzy

Google zwiększyło ilość wyświetlanych reklam Adwords w centralnym miejscu swojej wyszukiwarki. Jaki to może mieć wpływ na reklamę hotelu w internecie?
Read moreMail – coraz większa siła w promocji hotelu

Wielu hotelarzy na nie narzeka, podważa siłę i skuteczność marketingową. A jednak: adresy mailowe wciąż zyskują na znaczeniu - głównie ze względu na nowości, które pojawiły się na rynku w tym roku. Warto je przybliżyć.
Read moreRewolucja Google: 4 zmiany, o których trzeba wiedzieć

W ostatnich dniach Google podzieliło się swoimi planami dotyczącymi naszej branży. Szykują się bardzo duże zmiany. Oto fakty, które trzeba znać.
Read moreHotele i Portale: gra o pierwsze miejsce

"Hotele za pół ceny", "Bezpłatna rezerwacja" - m.in. takimi hasłami Booking.com zachęca użytkowników do kliknięcia w reklamy tekstowe emitowane w Google. Często są to reklamy wyświetlane na pierwszym miejscu po wpisaniu nazw konkretnych hoteli. Czy tak powinno być? I co można z tym zrobić?
Read moreGoogle i Facebook – integracja dla hotelu

W najnowszym numerze magazynu Beauty Inspiration piszemy o sposobach na łączenie kampanii w Google z reklamą na Facebooku. W jaki sposób możemy wykorzystać potencjał obu systemów dla dobra hotelu?
Read moreHotele w Google: ciąg dalszy eksperymentów

W ostatnim czasie bardzo mocno zmienił się wygląd wyników wyszukiwania hoteli w amerykańskim Google. To właśnie tam testowane są rozwiązania, które później docierają do Europy. Dlatego warto być na bieżąco.
Read more