Artykuły w kategorii: Serwisy i portale
TripBarometer, czyli badanie branży hotelarskiej 2013
Serwis TripAdvisor opublikował w marcu wyniki badań, jakie przeprowadził wspólnie z agencją StrategyOne wśród ponad 15 000 użytkowników oraz 19 000 hotelarzy. Warto przyjrzeć się wynikom.
Read moreIlu gości zabierają reklamy Booking?
Być może warto zacząć zastanawiać się nad zastrzeżeniem nazwy hotelu w Google AdWords – tak, aby Booking nie mógł wyświetlać reklam, które zabierają nam gości.
Read moreCzy znasz opinie na temat swojego hotelu?
To nieprawda, że zupełnie nie masz nad nimi kontroli. Natomiast prawdą jest, że ich znaczenie wzrasta. W zastraszającym tempie.
Read moreTripAdvisor ma już milion użytkowników w Polsce
Sądziłem, że dojdzie do tego dopiero podczas tegorocznych wakacji. Tymczasem już w lutym 2012 TripAdvisor przekroczył magiczną liczbę miliona użytkowników w Polsce. Podobną karierę robi Booking. Co to oznacza?
Read moreGroupon nie przekonuje hotelarzy
TravelClick opublikował wyniki badań przeprowadzonych wśród europejskich hotelarzy. Pytania dotyczyły sprzedaży grupowej. Czy hotel na Grouponie to dobry pomysł?
Read moreBooking rządzi w AdWords
Opublikowano ciekawy raport dotyczący obecności branży turystycznej w brytyjskim Google. Choć dane nie dotyczą naszego podwórka, znaleźć możemy kilka ciekawych, uniwersalnych wniosków.
Read moreTripAdvisor budzi coraz więcej emocji
Dodajmy: emocji bardzo skrajnych. Jeszcze do niedawna serwis reklamował się hasłem „Opinie, którym możesz zaufać”. Dziś już tego nie robi. Powód? Zakaz, jaki wydała brytyjska agencja Advertising Standards Authority, kontrolująca tamtejszą branżę reklamową.
Read moreGoogle, Facebook, TripAdvisor o naszej branży
Co sądzą o naszej branży przedstawiciele trzech wymienionych gigantów? Jakie trendy w turystyce – ich zdaniem – będą dominować w najbliższych latach? Odpowiedzi są bardzo zgodne, co chyba już nikogo nie dziwi.
Read more