Artykuły w kategorii: Hotel na Facebooku
Reklama w Messengerze – szansa dla hoteli?
Reklama w Messengerze na Facebooku to ostatnio jeden z najgorętszych tematów w marketingu internetowym. Czy ta platforma może pomóc hotelarzom?
Read moreHotel na Facebooku – dlaczego warto inwestować w video
Nie muszą być długie, nie muszą być nawet w pełni profesjonalne. Ważne, aby były: filmy video Twojego hotelu na Facebooku. Potwierdzają to statystyki.
Read moreKomunikacja z gościem hotelu – jak być gotowym?
Google ogłosiło właśnie testy nowej funkcjonalności w usłudze Moja Firma - chodzi o możliwość rozpoczęcia szybkiej rozmowy na czacie. "Messaging" staje się coraz istotniejszym trendem - czy hotelarze są na to przygotowani?
Read moreFani hotelu na Facebooku: dobre strony zamieszania
Na kilka godzin Facebook usunął informację o ilości fanów na Fan Page, co natychmiast wywołało wielkie emocje. I choć sytuacja wróciła do normy, warto zastanowić się nad rolą fanów - szczególnie w naszej branży.
Read moreFacebook dla hoteli: nowe możliwości
Facebook zapowiada format reklam stworzony specjalnie dla naszej branży. Na czym będzie polegać?
Read moreMail – coraz większa siła w promocji hotelu
Wielu hotelarzy na nie narzeka, podważa siłę i skuteczność marketingową. A jednak: adresy mailowe wciąż zyskują na znaczeniu - głównie ze względu na nowości, które pojawiły się na rynku w tym roku. Warto je przybliżyć.
Read moreNiewielu fanów na Facebooku – czy to problem?
Podczas spotkań z hotelarzami często spotykamy się z pytaniami o liczbę fanów na Facebooku - co robić, kiedy jest ich niewielka ilość? Czy warto wówczas inwestować swój czas i pieniądze?
Read moreGoogle i Facebook – integracja dla hotelu
W najnowszym numerze magazynu Beauty Inspiration piszemy o sposobach na łączenie kampanii w Google z reklamą na Facebooku. W jaki sposób możemy wykorzystać potencjał obu systemów dla dobra hotelu?
Read more