Artykuły w kategorii: Reklama hotelu w Google
Hotel w wyszukiwarce: tak możesz się wyróżnić
W wynikach wyszukiwania każdy, nawet najmniejszy element wizualny może podnieść wskaźnik kliknięć naszej strony. Od jakiegoś czasu Google pozwala tutaj na pewne eksperymenty. Warto próbować!
Read moreSzukając nowych możliwości: Bing
Czy wyszukiwarka Bing może być uzupełnieniem kampanii reklamowych hotelu w Google? A może potencjał jest tu znacznie większy?
Read moreReklama hotelu w Google: kolejne zmiany
W jaki sposób osoby szukające hotelu analizują wyniki wyszukiwania w Google? Najnowsze badania wskazują na spore zmiany - co to oznacza dla hotelarzy?
Read moreJak wielcy walczą o rezerwacje i…prowizje
"Tort" internetowych rezerwacji w naszej branży jest niezwykle smaczny, a kolejka po najlepsze porcje - coraz dłuższa. Zobaczmy, jak rozpychają się w niej najwięksi gracze.
Read morePrzed rezerwacją oglądamy coraz mniej stron
W ciągu trzech lat drastycznie spadła liczba stron oglądanych przed podjęciem decyzji o rezerwacji pokoju. Skąd te zmiany? I w jaki sposób na nie reagować?
Read moreReklama Hotelu w Google: bądźmy elastyczni
Całe szczęście, że Google nie tylko zabiera, ale też i daje. Po wycofaniu reklam emitowanych na prawej kolumnie wyników wyszukiwania system AdWords został wzbogacony o kilka doskonałych elementów.
Read moreKomunikacja z gościem hotelu – jak być gotowym?
Google ogłosiło właśnie testy nowej funkcjonalności w usłudze Moja Firma - chodzi o możliwość rozpoczęcia szybkiej rozmowy na czacie. "Messaging" staje się coraz istotniejszym trendem - czy hotelarze są na to przygotowani?
Read more47 PLN za kliknięcie, czyli Google osiąga swój cel
W marcu opublikowałem artykuł dotyczący sporych zmian w systemie reklamowym Google. Dziś już wiadomo, że niepokojące przewidywania powoli okazują się rzeczywistością.
Read more