Artykuły w kategorii: Pozycjonowanie hotelu
Hotele w Google: ciąg dalszy eksperymentów
W ostatnim czasie bardzo mocno zmienił się wygląd wyników wyszukiwania hoteli w amerykańskim Google. To właśnie tam testowane są rozwiązania, które później docierają do Europy. Dlatego warto być na bieżąco.
Read moreJest nowy silnik wyszukiwania Google. Co to oznacza dla hotelarzy?
Google regularnie wprowadza zmiany i modyfikacje do swojego silnika wyszukiwania (algorytmu). Najnowsza - Panda 4.0 - pojawiła się kilka dni temu. Na czym polega i co oznacza dla naszej branży?
Read morePromocja hotelu w roku 2014: cztery brzydkie słowa
Omawiając trendy dotyczące reklamy hotelu w 2014 roku nie mamy wyjścia: musimy użyć brzydkich słów. A więc takich, które nie doczekały się jeszcze polskich odpowiedników. Sprawdźmy czym żyli hotelowi marketerzy w roku 2013 i czego możemy się spodziewać w kolejnych miesiącach. Oto część pierwsza.
Read moreCzy Twój hotel spadł w wynikach? Nowa aktualizacja Google
Jeśli co miesiąc płacisz za pozycjonowanie strony hotelu w Google, raport za październik może być dla ciebie zaskakujący. Wszystko przez zmiany wprowadzone na początku miesiąca. Na czym dokładnie polegają?
Read moreJak działa Google Carousel
W lipcu pisałem o uruchomionej miesiąc wcześniej usłudze Google Carousel, która w amerykańskim Google zrewolucjonizowała wyniki wyszukiwania hoteli. Czas na pierwsze dokładne analizy tego narzędzia.
Read morePozycjonowanie hotelu – szybka rewizja strategii
Płacę za pozycjonowanie mojego hotelu, pozycje w Google rosną, ale nie widzę żadnych efektów sprzedażowych - często właśnie takim wnioskiem dzielą się ze mną hotelarze. Powodów może być kilka.
Read moreKaruzela Google dla hoteli – tak będzie u nas
W połowie czerwca wyniki lokalne w amerykańskim Google rozbudowane zostały o atrakcyjną "karuzelę" promującą wybrane obiekty. W jaki sposób wybrane? Warto się temu przyjrzeć, bo karuzela prędzej czy później pojawi się również w Google PL.
Read moreGoogle mówi do hotelarzy
W sieci pojawiła się rozmowa z Davidem Zammittem, odpowiedzialnym w Google UK za branżę turystyczną. Rozmowa dotyczy hotelarzy - warto się jej przyjrzeć.
Read more