Artykuły w kategorii: Strategie i Case Study
Trendy, które mogą zmienić rynek
"Przyszłość naszej branży wygląda jak science fiction" - napisał niedawno Tony Donohoe z Expedia.com. Na pewno ma sporo racji. Spróbujmy przyjrzeć się trendom, które wśród hotelarzy wzbudzają największe dyskusje.
Read moreCzy Google potrzebuje stronę naszego hotelu?
Ostatnie decyzje internetowych gigantów w jakimś sensie pokazują możliwe kierunki rozwoju obecności branży hotelarskiej w internecie.
Read moreJak reklamować hotel w internecie? Prosty model zakupowy
Spróbujmy zastanowić się jak może wyglądać komunikacja marketingowa hotelu w odniesieniu do tradycyjnie pojmowanej ścieżki zakupowej klienta (Customer Decision Journey). Czy Twój hotel jest aktywny na każdym jej etapie?
Read moreKtóry serwis konferencyjny jest najmocniejszy w Google?
Dwóch zdecydowanych liderów i kilka niespodzianek - zobacz wyniki testu obecności serwisów konferencyjnych w wynikach wyszukiwania Google.
Read more7 hoteli, które rywalizują z Booking. Jak to robią?
W jaki sposób możemy rywalizować z portalami rezerwacyjnymi? Oto kilka przykładów hoteli, które uruchomiły programy mające na celu zwiększenie ilości bezpośrednich rezerwacji.
Read moreStrategia marketingowa hotelu 2016: pięć prawdziwych wyzwań
Jak powinna wyglądać promocja hotelu w roku 2016? Odpowiadając na to pytanie chcemy zwrócić uwagę na realne problemy, jakie obserwujemy w polskich hotelach.
Read moreSkuteczność strony hotelu – cztery pytania
Czy dokładny pomiar skuteczności strony jest w ogóle możliwy? Oto cztery trudne pytania i odpowiedzi.
Read moreGoogle i Facebook – integracja dla hotelu
W najnowszym numerze magazynu Beauty Inspiration piszemy o sposobach na łączenie kampanii w Google z reklamą na Facebooku. W jaki sposób możemy wykorzystać potencjał obu systemów dla dobra hotelu?
Read more