Artykuły w kategorii: Strategie i Case Study
Reklama hotelu jako proces: pięć największych błędów
Decydując się na promocję hotelu w internecie pamiętajmy, że emisja reklamy jest tylko jednym z elementów całego procesu. Oto cztery najważniejsze błędy popełnianych przez hotelarzy podczas planowania procesu sprzedaży oferty.
Read morePromocja Hotelu AD 2015 – co nas czeka?
Koniec ubiegłego roku obfitował w różnego typu próby identyfikacji trendów, jakie w najbliższych miesiącach mogą dominować w naszej branży. Spróbujmy podsumować najważniejsze zjawiska, na które hotelarze będą musieli zwrócić uwagę.
Read moreNowe rozszerzenie w AdWords: jak skorzystają hotelarze?
Niedawno reklamodawcy korzystający z systemu AdWords otrzymali możliwość umieszczenia dodatkowej linijki tekstu w reklamach tekstowych.
Read moreLojalność gościa hotelu – sześć pomysłów na to, jak ją budować
Lojalność może być jednym z kluczowych elementów decydujących o sukcesie promocji hotelu. To właśnie duża liczba powracających gości pozwala hotelarzom rywalizować nie tylko z portalami rezerwacyjnymi, ale również bezpośrednią konkurencją na rynku. Pozwala im również bardziej aktywnie zarządzać ceną za pokój.
Read moreReklama hotelu w internecie, czyli jak łączyć naczynia
Kolejne ciekawe dane od Google. Gigant przeanalizował aż 36 tysięcy statystyk Google Analytics, biorąc pod uwagę rolę poszczególnych form reklamowych w podejmowaniu decyzji o zakupie lub rezerwacji. Nasza branża wypada tu bardzo ciekawie.
Read moreJak promować hotel: 8 realnych rekomendacji na rok 2014
Big Data, aktualizacje algorytmów, responsywność, mobile - m.in. takimi terminami przesycone są przepowiednie hotelarskie roku 2014. Doskonale wiem, w jakim tempie pracują hotelarze i ile mają czasu na zupełnie nowe strategie. Dlatego w tym artykule skupię się na tych rekomendacjach, których wdrożenie może być naprawdę realne.
Read moreReklama hotelu w 2014: AdWords i Facebook
Według wielu internetem rządzą dziś przede wszystkim Google i Facebook. Skoro tak - sprawdźmy, co obaj giganci oferowali hotelom w roku 2013 i jak mogą wyglądać najbliższe miesiące.
Read morePromocja hotelu w roku 2014: cztery brzydkie słowa
Omawiając trendy dotyczące reklamy hotelu w 2014 roku nie mamy wyjścia: musimy użyć brzydkich słów. A więc takich, które nie doczekały się jeszcze polskich odpowiedników. Sprawdźmy czym żyli hotelowi marketerzy w roku 2013 i czego możemy się spodziewać w kolejnych miesiącach. Oto część pierwsza.
Read more