Artykuły w kategorii: Strategie i Case Study
Booking Genius – opinia. Czy warto?
Czy program Booking Genius to sprytne narzędzie do rywalizacji z hotelami opłacane przez same hotele? Przyjrzyjmy się.
Read moreReklama hotelu w Google: kolejne zmiany
W jaki sposób osoby szukające hotelu analizują wyniki wyszukiwania w Google? Najnowsze badania wskazują na spore zmiany - co to oznacza dla hotelarzy?
Read morePrzed rezerwacją oglądamy coraz mniej stron
W ciągu trzech lat drastycznie spadła liczba stron oglądanych przed podjęciem decyzji o rezerwacji pokoju. Skąd te zmiany? I w jaki sposób na nie reagować?
Read moreWszystkie ograniczenia hotelowego marketera
Reklama hotelu w internecie cechuje się mnóstwem możliwości - o nich najczęściej piszę na tym blogu. Tym razem jednak skupimy się na ograniczeniach - to one tak naprawdę świadczą o specyfice naszej branży. Jak sobie z nimi radzić?
Read moreJak zdobyć gości hotelowych? Wywieraj wpływ!
Regularnie trafiam na analizy serwisu Booking.com i tego w jaki sposób wywiera on wpływ na swoich użytkowników. Czy na stronie naszego hotelu możemy komunikować się z potencjalnymi gośćmi w podobny sposób?
Read morePromocja hotelu AD 2017: kilka sugestii
Nie jestem wielkim fanem wszelkich prób przewidywania tego, co w hotelowym marketingu wydarzy się w ciągu następnych 12 miesięcy. Stąd tekst oparty głównie na doświadczeniu - mniej na intuicji.
Read moreAngażuj swoich gości – kilka przykładów
W jaki sposób zachęcać gości do rezerwacji bezpośrednich lub dzielenia się opinią o hotelu? Oto kilka przykładów, z jakimi zetknąłem się w ostatnim czasie.
Read more47 PLN za kliknięcie, czyli Google osiąga swój cel
W marcu opublikowałem artykuł dotyczący sporych zmian w systemie reklamowym Google. Dziś już wiadomo, że niepokojące przewidywania powoli okazują się rzeczywistością.
Read more