Image Archives
Reputation Manager – czas na nowe stanowisko?
Obserwując zmiany i trendy w komunikacji online hoteli dochodzę do wniosku, że już niebawem w naszej branży pojawi się zupełnie nowe stanowisko. Spróbujmy je dokładnie opisać.
Read moreAsystent Google a hotele: jak się przygotować?
Rok 2019 Google rozpoczął od mocnego uderzenia: 16 stycznia uruchomiony został Asystent Głosowy. Czy wraz z nim era wyszukiwania głosowego zaczęła się na dobre? I co to oznacza dla hotelarzy?
Read moreMarketing hotelu AD 2019: tematy, o których warto rozmawiać
To nie jest kolejny tekst próbujący przewidzieć trendy na ten rok. Chcę raczej krótko podsumować tematy pojawiające się obecnie w rozmowach na temat promocji hotelu w roku 2019.
Read morePomóżmy wspólnie! Specjalne szkolenie dla hotelarzy.
26 lutego 2019 zapraszam na specjalne szkolenie marketingowe dla hotelarzy. Całkowity dochód z tego wydarzenia przekazany zostanie na Fundację Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci.
Read moreMapy Google przestały działać – jak to naprawić?
W roku 2018 Google wprowadziło zmiany nie tylko w swoim systemie reklamowym. Nowości pojawiły się również w przypadku map, co spowodowało problemy z wyświetlaniem lokalizacji na wielu hotelowych stronach. Jak sobie z tym poradzić?
Read moreSpodziewane zmiany w branży, czyli kilka ważnych pytań
Rynek rezerwacji online ewidentnie przyśpieszył. Rosną nowi gracze, dochodzi do wielkich przejęć, pojawiają się kolejne spekulacje. O czym obecnie dyskutuje branża? Oto cztery wybrane gorące pytania.
Read moreDron w służbie hotelu? Kiedy warto inwestować?
Dla wielu osób ten artykuł może się okazać kontrowersyjny. Może nawet niepotrzebny. Bo czy za sesje zdjęciowe i video nie powinny odpowiadać profesjonalne agencje? Tak - choć nie zawsze. Tym bardziej, że rynek zaczyna od nas wymagać nowych rodzajów treści.
Read moreJak bardzo zmieni się AdWords?
Ten rok jest wyjątkowy w historii produktów reklamowych Google. Gigant podjął kilka niezwykle ważnych decyzji, które mogą mieć ogromny wpływ na reklamę hoteli w internecie. Warto podsumować to, co wydarzyło się do tej pory.
Read more