Image Archives
Jak śledzić konkurencyjne hotele w Google i na Facebooku
Marketing internetowy - również w branży hotelarskiej - bardzo ściśle związany jest z systemami reklamowymi dostarczanymi przez Google i Facebooka. W obu możemy "podglądać" lub analizować działania naszej konkurencji. Jak to zrobić?
Read moreOdpowiednia oferta cenowa – jak może wyglądać?
Rezerwacje bezpośrednie: "święty gral" hotelarzy. Pożądany efekt działań marketingowych. A jednak wiele obiektów niemal świadomie obniża swoje szanse w wyścigu o "direct booking"? Spójrzmy na popełniane błędy.
Read moreSprawdź realne zaangażowanie na stronie Twojego hotelu
Bardzo często hotele inwestują budżety marketingowe w ruch na swojej stronie - np. zwiększając w ten sposób zasięgi pakietów i promocji. Jak precyzyjnie zbadać zaangażowanie i zachowanie użytkowników po kliknięciu? Odpowiedź mogą przynieść dwie proste modyfikacje Google Analytics.
Read moreKto może powalczyć z Bookingiem?
Wejście AirBnB na rynek hoteli uruchmiło wiele istotnych dla branży dyskusji. Większość z nich koncentruje się na ciekawie zapowiadającej się konkurencji AirBnB z Booking.com. Są jednak głosy próbujące spojrzeć na całą sprawę szerzej, gdzie pytanie postawione jest nieco inaczej: kto jeszcze jest w stanie realnie zagrozić Bookingowi?
Read moreTuryści chwiejni w swych decyzjach?
Czy osoby planujące wyjazd stają się coraz bardziej niezdecydowani? Z czego może wynikać chwiejność decyzji, jaką wykazały opublikowane niedawno badania?
Read moreHotele na AirBnB – na co możemy liczyć?
1 miliard rezerwacji w roku 2028 - taki cel dla AirBnB nakreślił Brian Chesky, jeden z założycieli serwisu. Tym samym platforma oficjalnie obrała kurs na bezpośrednią rywalizację z gigantami branży OTA: Bookingiem oraz Expedią.
Read moreHotel na Facebooku: średnie zasięgi organiczne
Pod koniec ubiegłego roku szef Facebooka opublikował oświadczenie, które zmroziło marketerów. Spróbujmy przyjrzeć się tematowi z perspektywy naszej branży.
Read moreOTA rosną. Jaka przyszłość dla branży?
Czy hotele staną się jedynie "podwykonawcami" w procesie rezerwacji miejsc noclegowych? Statystyki pokazują, że dzieje się coś szczególnego. Coś, nad czym warto dyskutować.
Read more