Image Archives
Pozycjonowanie hotelu – jak uzyskać wzrosty?

Jak uzyskać ponad dwukrotny wzrost liczy odwiedzin z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google? Oto przykłady udanej współpracy z hotelami.
Read moreOptymalizacja budżetu: segmentuj dane

Połączenie Google AdWords oraz segmentacji Google Analytics może pomóc w jeszcze lepszej optymalizacji budżetu marketingowego hotelu. Sprawdźmy jak to zrobić.
Read moreBooking Genius – opinia. Czy warto?

Czy program Booking Genius to sprytne narzędzie do rywalizacji z hotelami opłacane przez same hotele? Przyjrzyjmy się.
Read moreReklama hotelu w Google: kolejne zmiany

W jaki sposób osoby szukające hotelu analizują wyniki wyszukiwania w Google? Najnowsze badania wskazują na spore zmiany - co to oznacza dla hotelarzy?
Read moreJak wielcy walczą o rezerwacje i…prowizje

"Tort" internetowych rezerwacji w naszej branży jest niezwykle smaczny, a kolejka po najlepsze porcje - coraz dłuższa. Zobaczmy, jak rozpychają się w niej najwięksi gracze.
Read morePrzed rezerwacją oglądamy coraz mniej stron

W ciągu trzech lat drastycznie spadła liczba stron oglądanych przed podjęciem decyzji o rezerwacji pokoju. Skąd te zmiany? I w jaki sposób na nie reagować?
Read moreWszystkie ograniczenia hotelowego marketera

Reklama hotelu w internecie cechuje się mnóstwem możliwości - o nich najczęściej piszę na tym blogu. Tym razem jednak skupimy się na ograniczeniach - to one tak naprawdę świadczą o specyfice naszej branży. Jak sobie z nimi radzić?
Read moreJak zdobyć gości hotelowych? Wywieraj wpływ!

Regularnie trafiam na analizy serwisu Booking.com i tego w jaki sposób wywiera on wpływ na swoich użytkowników. Czy na stronie naszego hotelu możemy komunikować się z potencjalnymi gośćmi w podobny sposób?
Read more