Artykuły w kategorii: Strategie i Case Study
Sprawdź realne zaangażowanie na stronie Twojego hotelu
Bardzo często hotele inwestują budżety marketingowe w ruch na swojej stronie - np. zwiększając w ten sposób zasięgi pakietów i promocji. Jak precyzyjnie zbadać zaangażowanie i zachowanie użytkowników po kliknięciu? Odpowiedź mogą przynieść dwie proste modyfikacje Google Analytics.
Read moreKto może powalczyć z Bookingiem?
Wejście AirBnB na rynek hoteli uruchmiło wiele istotnych dla branży dyskusji. Większość z nich koncentruje się na ciekawie zapowiadającej się konkurencji AirBnB z Booking.com. Są jednak głosy próbujące spojrzeć na całą sprawę szerzej, gdzie pytanie postawione jest nieco inaczej: kto jeszcze jest w stanie realnie zagrozić Bookingowi?
Read moreTuryści chwiejni w swych decyzjach?
Czy osoby planujące wyjazd stają się coraz bardziej niezdecydowani? Z czego może wynikać chwiejność decyzji, jaką wykazały opublikowane niedawno badania?
Read moreHotele na AirBnB – na co możemy liczyć?
1 miliard rezerwacji w roku 2028 - taki cel dla AirBnB nakreślił Brian Chesky, jeden z założycieli serwisu. Tym samym platforma oficjalnie obrała kurs na bezpośrednią rywalizację z gigantami branży OTA: Bookingiem oraz Expedią.
Read moreOTA rosną. Jaka przyszłość dla branży?
Czy hotele staną się jedynie "podwykonawcami" w procesie rezerwacji miejsc noclegowych? Statystyki pokazują, że dzieje się coś szczególnego. Coś, nad czym warto dyskutować.
Read moreHotel na Facebooku – dlaczego warto inwestować w video
Nie muszą być długie, nie muszą być nawet w pełni profesjonalne. Ważne, aby były: filmy video Twojego hotelu na Facebooku. Potwierdzają to statystyki.
Read morePozycjonowanie hotelu – jak uzyskać wzrosty?
Jak uzyskać ponad dwukrotny wzrost liczy odwiedzin z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google? Oto przykłady udanej współpracy z hotelami.
Read moreOptymalizacja budżetu: segmentuj dane
Połączenie Google AdWords oraz segmentacji Google Analytics może pomóc w jeszcze lepszej optymalizacji budżetu marketingowego hotelu. Sprawdźmy jak to zrobić.
Read more